Stanislava Marić Jurišin

Stanislava Marić Jurišin, vanredni profesor

Kontakt
Kabinet 136
E-adresa: stashamaric@ff.uns.ac.rs

Biografija
Akademska karijera

2018.godine - docent za užu naučnu oblast Pedagogija, Filozofski fakultet, Univerzitet u Novom Sadu;
2015. godine – asistent sa doktoratom za užu naučnu oblast Pedagogija, Filozofski fakultet, Univerzitet u Novom Sadu;
2015.godine - odbranjena doktorska teza  na Filozofskom fakultetu u Novom Sadu, uža naučna oblast Pedagogija;
2010. godine - asistent za užu naučnu oblast Pedagogija, Filozofski fakultet, Univerzitet u Novom Sadu;
2010. godine – odbranjen master rad  na Filozofskom fakultetu u Novom Sadu, uža naučna oblast Pedagogija
2009. godine – odbranjen diplomski rad na studijskoj grupi Pedagogija na Filozofskom fakultetu u Novom Sadu.

Učešće na naučnoistraživačkim projektima
- 2011-2014. Istraživač na projektu „Inkluzivno obrazovanje: Od pedagoške teorije do prakse“, br. 114-451-2050/2011, koji delom finansira Sekretarijat za nauku i tehnološki razvoj AP Vojvodine
- od 2011. Istraživač na projektu „Kvalitet obrazovnog sistema Srbije u evropskoj perspektivi”, br. 179010, čiju realizaciju finansira Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije

Učešće u radu organa i tela fakulteta i univerziteta
2015-2018. Upravnica Pedagoškog centra; 2018. – zamenica upravnika Pedagoškog centra i članica stručnog veća;
2018. Članica stručnog veća Centra za podršku studentima

Nastavni rad
Školska pedagogija 1, Školska pedagogija 2, Teorije učenja u nastavi, Futurologija obrazovanja, Interaktivna pedagogija, Pedagoško-metodički praktikum 1, Inkluzivno vaspitanje i obrazovanje, Modelovanje procesa saznavanja u nastavi.

Naučno-istraživački rad
Školska pedagogija; Inkluzivno vaspitanje i obrazovanje; Ekološko vaspitanje i obrazovanje; Futurologija obrazovanja

 Bibliografija (izbor)

  1. Marić Jurišin, S., Malčić, B., Kostović, S. (2017) Attitudes of junior adolescents toward physical education through the prism of contextual factors and traits of a child. Jounal of Physical Education and Sport. Vol 17/5, pp. 2207-2213. DOI:10.7752/jpes.2017.s5230
  2. Đermanov, J. i Marić Jurišin, S. (2018) Students’ emotional literacy in the discourse of the contemporary school in Serbia. International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education (IJCRSEE). Vol.6/2, pp 1-10. DOI: 10.5937/ijcrsee1802001D
  3. Malčić, B. i Marić Jurišin.S.(2017) Physical activity as an educational dimension in the contemporary pre-school curricula in the world and in Serbia. Jounal of Physical Education and Sport, 17/1, pp. 40-47. DOI:10.7752/jpes.2017.s1007
  4. Marić Jurišin, S. i Klemenović, J., Marković, B. (2016) Competence for Professional Development of Teachers and Teachers of Early Childhood Education Regarding Inclusive Education, Materialы Meždunarodnoй konferencii «Sovremennыe tendencii razvitiя doškolьnogo obrazovaniя v mire» : Sbornik stateй [Эlektronnoe izdanie] / otv. redaktor Glazkov A. A., (pp. 207-217), Moskva : MPGU. UDK 373.21, ISBN 978-5-4263-0298-3
  5. Marić Jurišin, S., Kostović, S. (2016) "Vaspitljivost emocija": Prema "emocionalno pismenoj školi". Godišnjak Filozofskog fakulteta u Novom Sadu. str.185-201. UKD 159.942.2/.6:37.018.2, doi: 10.19090/gff.2016.2.185-201 http://godisnjak.ff.uns.ac.rs/index.php/gff/article/view/1878
  6. Kostović, S., Marić Jurišin, S. (2011) Škola i socio-emocionalni razvoj učenika – od interakcionističke teorije ka konfluentnom obrazovanju. Pedagogija, 66, br. 3, str. 365-372, UDK 37.018.2, 159.942-057.874

Kompletna bibliografija (pdf)

Vrh strane