prof. dr Jagoda Topalov
485-3852 |
Naučna oblast | Anglistika |
---|---|
Datum izbora | 15. mart 2022. |
Predmeti
15EJ003 | Engleski jezik B2.1 |
---|---|
15EJ007 | Engleski jezik B2.2 |
15EJEJ54 | Objedinjene jezičke veštine 7 |
15EJEJ64 | Varijeteti engleskog jezika |
15EJEJ66 | Objedinjene jezičke veštine 8 |
15EJEJ71 | Primenjena lingvistika |
15EM001 | Tehnika naučnog rada |
15EM024 | Individualne razlike u nastavi engleskog jezika |
15EM027 | Studijsko istraživački rad |
15EF110 | Objedinjene jezičke veštine 7 |
15EF117 | Varijeteti engleskog jezika |
15EF134 | Objedinjene jezičke veštine 8 |
15EF141 | Primenjena lingvistika |
15EF73 | Objedinjene jezičke veštine 5 |
Bibliografija
Radovi u časopisima
Teaching and learning through Moodle, Google Doc and Zoom: Fostering student engagement in (a)synchronous learning environments
B. Eraković, J. Topalov, Teaching and learning through Moodle, Google Doc and Zoom: Fostering student engagement in (a)synchronous learning environments, INOVACIJE U NASTAVI - ČASOPIS ZA SAVREMENU NASTAVU, Vol. 34, No. 4, pp. 122 - 136, 2021
Autori | Borislava Eraković i Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2021 |
DOI | 10.5937/inovacije2104122E |
Časopis | INOVACIJE U NASTAVI - ČASOPIS ZA SAVREMENU NASTAVU |
Volumen | 34 |
Broj | 4 |
Strana od | 122 |
Strana do | 136 |
Revisiting willingness to communicate in English as a foreign language: the Serbian perspective
S. Halupka-Rešetar, L. Knežević, J. Topalov, Revisiting willingness to communicate in English as a foreign language: the Serbian perspective, Journal of Multilingual and Multicultural Development, Vol. 39, No. 10, pp. 912 - 924, 2018
Autori | Sabina Halupka-Rešetar, Ljiljana Knežević i Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2018 |
Časopis | Journal of Multilingual and Multicultural Development |
Volumen | 39 |
Broj | 10 |
Strana od | 912 |
Strana do | 924 |
Doprinos teorije shema i socio-konstruktivističkog pristupa u nastavi: usvajanje funkcionalizma kod studenata na prevodilačkim predmetima
B. Eraković, J. Topalov, Doprinos teorije shema i socio-konstruktivističkog pristupa u nastavi: usvajanje funkcionalizma kod studenata na prevodilačkim predmetima, Zbornik radova Filozofskog fakulteta Univerziteta u Prištini , Vol. 2, pp. 267 - 286, 2018
Autori | Borislava Eraković i Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2018 |
Časopis | Zbornik radova Filozofskog fakulteta Univerziteta u Prištini |
Volumen | 2 |
Strana od | 267 |
Strana do | 286 |
Assessment of Young Learners in the Pre-literacy Period in Serbia
B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Assessment of Young Learners in the Pre-literacy Period in Serbia, Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Prištini, Vol. 47, No. 3, pp. 129 - 144, 2017
Autori | Biljana Radić-Bojanić i Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2017 |
Časopis | Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Prištini |
Volumen | 47 |
Broj | 3 |
Strana od | 129 |
Strana do | 144 |
Textbooks in the EFL classroom: Defining, assessing and analyzing
B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Textbooks in the EFL classroom: Defining, assessing and analyzing, Zbornik radova Filozofskog fakulteta Univerziteta u Prištini , Vol. 46, No. 3, pp. 137 - 153, 2016
Autori | Biljana Radić-Bojanić i Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2016 |
Časopis | Zbornik radova Filozofskog fakulteta Univerziteta u Prištini |
Volumen | 46 |
Broj | 3 |
Strana od | 137 |
Strana do | 153 |
Thai and Serbian student perspective regarding teaching approaches in the university EFL classroom
B. Radić-Bojanić, J. Topalov, K. Sinwongsuwat, Thai and Serbian student perspective regarding teaching approaches in the university EFL classroom, Journal of Multilingual and Multicultural Development, Vol. 37, No. 7, pp. 750 - 764, 2015
Autori | Biljana Radić-Bojanić, Jagoda Topalov i Kemtong Sinwongsuwat |
---|---|
Godina | 2015 |
DOI | http://dx.doi.org/10.1080/01434632.2015.1022180 |
Časopis | Journal of Multilingual and Multicultural Development |
Volumen | 37 |
Broj | 7 |
Strana od | 750 |
Strana do | 764 |
Procena samoefikasnosti i uspeh studenata u učenju engleskog jezika
J. Topalov, B. Radić-Bojanić, Procena samoefikasnosti i uspeh studenata u učenju engleskog jezika, NASTAVA I VASPITANJE, Vol. 1, pp. 121 - 134, 2014
Autori | Jagoda Topalov i Biljana Radić-Bojanić |
---|---|
Godina | 2014 |
Časopis | NASTAVA I VASPITANJE |
Volumen | 1 |
Strana od | 121 |
Strana do | 134 |
Academic research skills of university students
J. Topalov, B. Radić-Bojanić, Academic research skills of university students, Romanian Journal of English Studies, Vol. 10, pp. 145 - 152, 2014
Autori | Jagoda Topalov i Biljana Radić-Bojanić |
---|---|
Godina | 2014 |
Časopis | Romanian Journal of English Studies |
Volumen | 10 |
Strana od | 145 |
Strana do | 152 |
Elektronski izvori COBISS i KoBSON u funkciji visokoškolskog obrazovanja: stavovi i navike studenata korisnika
B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Elektronski izvori COBISS i KoBSON u funkciji visokoškolskog obrazovanja: stavovi i navike studenata korisnika, Čitalište, Vol. 11, pp. 33 - 43, 2012
Autori | Biljana Radić-Bojanić i Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2012 |
Časopis | Čitalište |
Volumen | 11 |
Strana od | 33 |
Strana do | 43 |
Students' motivation in EFL context: Motivational influences and practical implications
J. Topalov, Students' motivation in EFL context: Motivational influences and practical implications, Metodički vidici, Vol. 3, pp. 181 - 196, 2012
Autori | Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2012 |
Časopis | Metodički vidici |
Volumen | 3 |
Strana od | 181 |
Strana do | 196 |
Uticaj povoljnih i nepovoljnih stavova prema izvornoj i ciljnoj kulturi na učenje stranog jezika
J. Topalov, B. Radić-Bojanić, Uticaj povoljnih i nepovoljnih stavova prema izvornoj i ciljnoj kulturi na učenje stranog jezika, Pedagogija, Vol. 66, No. 1, pp. 113 - 120, 2011
Autori | Jagoda Topalov i Biljana Radić-Bojanić |
---|---|
Godina | 2011 |
Časopis | Pedagogija |
Volumen | 66 |
Broj | 1 |
Strana od | 113 |
Strana do | 120 |
Ocenjivanje usmenih prezentacija na nivou B2 zajedničkog evropskog okvira: kvantitativna i kvalitativna analiza.
B. Radić-Bojanić, V. Lazović, J. Topalov, Ocenjivanje usmenih prezentacija na nivou B2 zajedničkog evropskog okvira: kvantitativna i kvalitativna analiza., Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja, Vol. 43, No. 1, pp. 106 - 121, 2011
Autori | Biljana Radić-Bojanić, Vesna Lazović i Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2011 |
Časopis | Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja |
Volumen | 43 |
Broj | 1 |
Strana od | 106 |
Strana do | 121 |
Knjige i bibliografije
Applied linguistics : an activity book for students
B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Applied linguistics : an activity book for students, Novi Sad: Filozofski fakultet, 2018
Autori | Biljana Radić-Bojanić i Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2018 |
Izdavač | Novi Sad: Filozofski fakultet |
ISBN | 978-86-6065-501-3 |
broj strana | 72 |
Tip knjige | pomoćni udžbenik |
Broj strana | 72 |
Istraživanja afektivnih faktora u visokoškolskom obrazovanju
J. Topalov, B. Radić-Bojanić, Istraživanja afektivnih faktora u visokoškolskom obrazovanju, Novi Sad: Filozofski fakultet, 2014
Autori | Jagoda Topalov i Biljana Radić-Bojanić |
---|---|
Godina | 2014 |
Izdavač | Novi Sad: Filozofski fakultet |
ISBN | 978-86-6065-289-0 |
broj strana | 147 |
Tip knjige | monografija |
Broj strana | 147 |
Motivacija u nastavi stranog jezika
J. Topalov, Motivacija u nastavi stranog jezika, Filozofski fakultet Novi Sad, 2011
Autori | Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2011 |
Izdavač | Filozofski fakultet Novi Sad |
ISBN | 978-86-6065-088-9 |
Tip knjige | monografija |
Varieties of English. An Activity Book for Students
B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Varieties of English. An Activity Book for Students, Novi Sad: Filozofski fakultet, 2011
Autori | Biljana Radić-Bojanić i Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2011 |
Izdavač | Novi Sad: Filozofski fakultet |
ISBN | 978-86-6065-056-8 |
Tip knjige | pomoćni udžbenik |
Ostali radovi
The use of listening, speaking and vocabulary strategies among EFL learners: A quantitative analysis
B. Radić-Bojanić, J. Topalov, The use of listening, speaking and vocabulary strategies among EFL learners: A quantitative analysis, Teaching Languages and Cultures Developing Competencies, Re-thinking Practices, pp. 105 - 121, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle upon Tyne, 2018
Autori | Biljana Radić-Bojanić i Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2018 |
Izdavač | Cambridge Scholars Publishing |
ISSN/ISBN | 978-1-5275-0893-4; 1-5275-0893-5 |
Strana od | 105 |
Strana do | 121 |
Thai and Serbian student attitudes regarding collaborative tasks in the EFL classroom
J. Topalov, B. Radić-Bojanić, D. Bruner, Thai and Serbian student attitudes regarding collaborative tasks in the EFL classroom, English Studies Today: Words and Visions, pp. 445 - 461, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2017
Autori | Jagoda Topalov, Biljana Radić-Bojanić i David Bruner |
---|---|
Godina | 2017 |
Izdavač | Filozofski fakultet |
ISSN/ISBN | 978-86-6065-415-3 |
Strana od | 445 |
Strana do | 461 |
Metakognicija i kognitivne strategije u razumevanju teksta u univerzitetskoj nastavi engleskog jezika
J. Topalov, Metakognicija i kognitivne strategije u razumevanju teksta u univerzitetskoj nastavi engleskog jezika, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2016
Autori | Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2016 |
Izdavač | Filozofski fakultet |
Collaborative strategic reading instruction as a determinant of developed affective variables
J. Topalov, B. Radić-Bojanić, Collaborative strategic reading instruction as a determinant of developed affective variables, Jezici i kulture u vremenu i prostoru 5, pp. 507 - 517, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2016
Autori | Jagoda Topalov i Biljana Radić-Bojanić |
---|---|
Godina | 2016 |
Izdavač | Filozofski fakultet |
ISSN/ISBN | 978-86-6065-374-3 |
Strana od | 507 |
Strana do | 517 |
Stavovi studenata prema kolaboraciji u univerzitetskoj nastavi engleskog jezika
J. Topalov, M. Bjelica Andonov, V. Krombholc, Stavovi studenata prema kolaboraciji u univerzitetskoj nastavi engleskog jezika, Strani jezici na Filozofskom fakultetu: Primenjenolingvistička istraživanja, pp. 107 - 124, 2015
Autori | Jagoda Topalov, Maja Bjelica Andonov i Viktorija Krombholc |
---|---|
Godina | 2015 |
ISSN/ISBN | 978-86-6065-302-6 |
Strana od | 107 |
Strana do | 124 |
Use of ineffective reading strategies among university EFL students
J. Topalov, Use of ineffective reading strategies among university EFL students, Selected Papers from the Second Intenational Conference English Language and Anglophone Literatures Today (ELALT 2), pp. 176 - 186, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2014
Autori | Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2014 |
Izdavač | Filozofski fakultet |
Strana od | 176 |
Strana do | 186 |
Uzročne atribucije studenata u učenju engleskog jezika
J. Topalov, Uzročne atribucije studenata u učenju engleskog jezika, Afektivna dimenzija u nastavi engleskog jezika, pp. 11 - 27, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2014
Autori | Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2014 |
Izdavač | Filozofski fakultet |
ISSN/ISBN | 978-86-6065-288-3 |
Strana od | 11 |
Strana do | 27 |
Strategije održavanja motivacije u učenju engleskog jezika kod studenata Anglistike
J. Topalov, Strategije održavanja motivacije u učenju engleskog jezika kod studenata Anglistike, Zbornik u čast Draginji Pervaz, pp. 493 - 510, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2014
Autori | Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2014 |
Izdavač | Filozofski fakultet |
ISSN/ISBN | 978-86-6065-276-0 |
Strana od | 493 |
Strana do | 510 |
Afektivni filter i usvajanje gramatičkih sadržaja
B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Afektivni filter i usvajanje gramatičkih sadržaja, Jezici i kulture u vremenu i prostoru 2, pp. 433 - 441, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2013
Autori | Biljana Radić-Bojanić i Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2013 |
Izdavač | Filozofski fakultet |
ISSN/ISBN | 978-86-6065-178-7 |
Strana od | 433 |
Strana do | 441 |
Strategije za učenje u svetlu novih vrednosti u nastavi engleskog jezika
B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Strategije za učenje u svetlu novih vrednosti u nastavi engleskog jezika, Jezik, književnost, vrednosti: jezička istraživanja, pp. 551 - 562, Filozofski fakultet, Niš, 2013
Autori | Biljana Radić-Bojanić i Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2013 |
Izdavač | Filozofski fakultet |
ISSN/ISBN | 978-86-7379-278-1 |
Strana od | 551 |
Strana do | 562 |
Virtuelna kolaboracija u nastavi engleskog jezika - TeachingEnglish.org.uk i Skype in the Classroom
J. Topalov, V. Krombholc, Virtuelna kolaboracija u nastavi engleskog jezika - TeachingEnglish.org.uk i Skype in the Classroom, Virtuelna interakcija i kolaboracija u nastavi engleskog jezika, pp. 9 - 22, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2012
Autori | Jagoda Topalov i Viktorija Krombholc |
---|---|
Godina | 2012 |
Izdavač | Filozofski fakultet |
ISSN/ISBN | 978-86-6065-105-3 |
Strana od | 9 |
Strana do | 22 |
Strategije čitanja na engleskom jeziku kod studenata – kvantitativna analiza
J. Topalov, Strategije čitanja na engleskom jeziku kod studenata – kvantitativna analiza, Strategije i stilovi u nastavi engleskog jezika, pp. 27 - 39, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2012
Autori | Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2012 |
Izdavač | Filozofski fakultet |
ISSN/ISBN | 978-86-6065-141-1 |
Strana od | 27 |
Strana do | 39 |
Effects of Strategic Reading Instruction on EFL Students' Reading Performance
J. Topalov, Effects of Strategic Reading Instruction on EFL Students' Reading Performance, English Studies Today: Views and Voices, Selected Papers from the First Intenational Conference on English Studies “English Language and Anglophone Literatures Today (ELALT)”, pp. 186 - 195, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2011
Autori | Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2011 |
Izdavač | Filozofski fakultet |
ISSN/ISBN | 978-86-6065-102-2 |
Strana od | 186 |
Strana do | 195 |
Motivacija u učenju engleskog jezika kao izbornog predmeta kod studenata Filozofskog fakulteta u Novom Sadu
J. Topalov, Motivacija u učenju engleskog jezika kao izbornog predmeta kod studenata Filozofskog fakulteta u Novom Sadu, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2009
Autori | Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2009 |
Izdavač | Filozofski fakultet |
Mentorstvo
Master akademske studije drugog stepena
- Spremnost na komunikaciju i savesnost kao prediktori uspeha u učenju engleskog jezika kao stranog tokom studija, Dajana Kočiš, 24.09.2024.
- Povezanost između Ajzenkovih tipova ličnosti i uspeha u učenju engleskog jezika kao stranog, Gordana Heraković, 18.09.2024.
- Povezanost između profesionalnog razvoja nastavnika engleskog jezika i njihove upotrebe motivacionih strategija podučavanja u nastavi engleskog jezika, Lenka Farkaš, 20.09.2023.
- SAMOREGULACIJA U USLOVIMA NASTAVE NA DALJINU ENGLESKOG JEZIKA KOD UČENIKA PETOG RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE, Dragana Janković, 04.07.2022.
- Formativni i sumativni vidovi ocenjivanja engleskog jezika u osnovnoj školi- uzajamni odnos i uticaj na praksu i učenike, Nikola Stojanac, 21.06.2022.
- Korelati empatije u okviru konteksta učenja engleskog kao stranog jezika - istraživačka studija, Slađana Baćina, 21.12.2020.
- Komparativna analiza procene samoefikasnosti nastavnika engleskog jezika kao stranog u osnovnim i srednjim školama, Jelena Vukičević, 10.09.2020.
- Semiotički aspekti nastavne primene kulturološkog sadržaja iz udženika za engleski jezik predviđenih za srednje škole u Srbiji, Milana Šarić, 17.10.2019.
- Sindrom izgaranja kod nastavnika engleskog jezika, Jelena Zivlak, 25.09.2019.
- Uporedna analiza spremnosti na komunikaciju na engleskom jeziku kod učenika prvog i četvrtog razreda srednje škole, Anđela Dražić, 30.10.2018.
- Odnos između ciljeva dostignuća i pristupa učenju kod studenata Engleskog jezika i književnosti, Kristina Balaša, 26.09.2018.
- Komparativna analiza strategija slušanja na engleskom jeziku kao stranom kod učenika sedmog razreda i strategija slušanja u udžbenicima za sedmi razred, Jelena Đurđević, 20.02.2018.
- Motivacija u akademskom pisanju u učenju engleskog jezika kao stranog na visokoškolskom nivou, Jarmila Belanji, 26.09.2017.
- Odnos atribucija i samoefikasnosti i njihova povezanost sa uspehom u učenju engleskog jezika kao stranog kod učenika u srednjoj školi, Suzana Agoč, 05.07.2017.