15MD029 - Kvalitativno istraživanje u nastavi stranih jezika
Specifikacija predmeta | ||||
---|---|---|---|---|
Naziv | Kvalitativno istraživanje u nastavi stranih jezika | |||
Akronim | 15MD029 | |||
Studijski program | Metodika nastave | |||
Modul | ||||
Tip studija | doktorske akademske studije trećeg stepena | |||
Nastavnik (predavač) | ||||
Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
Broj ESPB | 10.0 | Status predmeta | izborni | |
Uslovljnost drugim predmetima | znanje engleskog jezika na nivou B2 | Oblik uslovljenosti | ||
Ciljevi izučavanja predmeta | Razvoj kritičkog načina razmišljanja, iznošenje argumenata o problemima koji se istražuju, upoznavanje sa raznim konceptima u kvalitativnom istraživanju, analiza dobijenih rezultata. | |||
Ishodi učenja (stečena znanja) | Studenti su sposobni da odaberu prikladan metod i tehniku istraživanja za određenu pojavu ili naučnoistraživački problem; da odaberu uzorak; da organizuju tok istraživanja; da prikažu, analiziraju i kontekstualizuju podatke. | |||
Sadržaj predmeta | ||||
Sadržaj teorijske nastave | Konceptualna pitanja u kvalitativnom istraživanju, strateške teme kvalitativnog istraživanja, teorijske orijentacije u kvalitativnom istraživanju, okvir kvalitativnog istraživanja i prikupljanja podataka, metode posmatranja i direktno istraživanje, analiza interpretacija i prikaz rezultata, triangulacija rezultata. | |||
Sadržaj praktične nastave | - | |||
Literatura | ||||
| ||||
Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
5 | 2 | |||
Metode izvođenja nastave | Interaktivna nastava, diskusije, prezentacije, samostalno istraživanje. | |||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
Aktivnosti u toku predavanja | Pismeni ispit | 60 | ||
Praktična nastava | Usmeni ispit | |||
Projekti | ||||
Kolokvijumi | ||||
Seminari | 40 |