15МД029 - Квалитативно истраживање у настави страних језика
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Квалитативно истраживање у настави страних језика | |||
Акроним | 15МД029 | |||
Студијски програм | Методика наставе | |||
Модул | ||||
Тип студија | докторске академске студије трећег степена | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 10.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљност другим предметима | знање енглеског језика на нивоу Б2 | Облик условљености | ||
Циљеви изучавања предмета | Развој критичког начина размишљања, изношење аргумената о проблемима који се истражују, упознавање са разним концептима у квалитативном истраживању, анализа добијених резултата. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Студенти су способни да одаберу прикладан метод и технику истраживања за одређену појаву или научноистраживачки проблем; да одаберу узорак; да организују ток истраживања; да прикажу, анализирају и контекстуализују податке. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Концептуална питања у квалитативном истраживању, стратешке теме квалитативног истраживања, теоријске оријентације у квалитативном истраживању, оквир квалитативног истраживања и прикупљања података, методе посматрања и директно истраживање, анализа интерпретација и приказ резултата, триангулација резултата. | |||
Садржај практичне наставе | - | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
5 | 2 | |||
Методе извођења наставе | Интерактивна настава, дискусије, презентације, самостално истраживање. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | Писмени испит | 60 | ||
Практична настава | Усмени испит | |||
Пројекти | ||||
Колоквијуми | ||||
Семинари | 40 |