15НЈНЈ059 - Методика наставе немачког језика 1
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Методика наставе немачког језика 1 | |||
Акроним | 15НЈНЈ059 | |||
Студијски програм | Немачки језик и књижевност | |||
Модул | ||||
Тип студија | основне академске студије првог степена | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | обавезан | |
Условљност другим предметима | Положени испити из следећих језичких предмета са I и II године: Увод у лингвистику 1 и 2, Морфологија 1 и 2, Фонетика и фонологија, као и Синтакса 1 и 2. | Облик условљености | ||
Циљеви изучавања предмета | Дефинисање предмета, појмова методика и дидактика; упознавање студената са методама наставе немачког језика као страног; стицање теоријског знања о језичким вештинама: о слушању са разумевањем, о говору, писању, читању, граматици и вокабулару. Упознавање студената са спољашњим и унутрашњим факторима који утичу на на процес учења страног језика мотивација; мотивација, теорије учења. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Студенти поседују теоријска знања о историјском развоју метода наставе немачког језика као страног, као и о језичким вештинама (слушању, говору, писању и читању) и о разноврсној типологији вежби коју је неопходно применити да би се овладало наведеним вештинама .Студент је упознат са спољашњим и унутрашњим факторима који утичу на процес учења страног језика. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Дефинисање појмова методика и дидактика; утицај спољашњих и унутрашњих фактора на процес учења страног језика; мотивација; теорије учења; памћење и учење страног језика; историјски преглед метода наставе немачког језика као страног; језичке вештине: слушање са разумевањем, говор, писање и читање; обрада и вежбе вокабулара, граматика. | |||
Садржај практичне наставе | Усвајање поменутих наставних садржаја кроз вежбе са конкретним задацима. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
2 | 2 | |||
Методе извођења наставе | Предавања, индивидуални рад, рад у пару и у групама, пленум, истраживачки рад. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 10 | Писмени испит | ||
Практична настава | 10 | Усмени испит | 50 | |
Пројекти | ||||
Колоквијуми | ||||
Семинари | 30 |