prof. dr Jagoda Topalov

Vanredni profesor
Odsek za anglistiku
485-3852
Scientific Area Anglistika
Promotion Date March 15, 2022

Predmeti

15EJ003 Engleski jezik B2.1
15EJ007 Engleski jezik B2.2
15EJEJ54 Objedinjene jezičke veštine 7
15EJEJ64 Varijeteti engleskog jezika
15EJEJ66 Objedinjene jezičke veštine 8
15EJEJ71 Primenjena lingvistika
15EM001 Tehnika naučnog rada
15EM024 Individualne razlike u nastavi engleskog jezika
15EM027 Studijsko istraživački rad
15EF110 Objedinjene jezičke veštine 7
15EF117 Varijeteti engleskog jezika
15EF134 Objedinjene jezičke veštine 8
15EF141 Primenjena lingvistika
15EF73 Objedinjene jezičke veštine 5

Bibliografija

Journal papers

Teaching and learning through Moodle, Google Doc and Zoom: Fostering student engagement in (a)synchronous learning environments

B. Eraković, J. Topalov, Teaching and learning through Moodle, Google Doc and Zoom: Fostering student engagement in (a)synchronous learning environments, INOVACIJE U NASTAVI - ČASOPIS ZA SAVREMENU NASTAVU, Vol. 34, No. 4, pp. 122 - 136, 2021

Autori Borislava Eraković and Jagoda Topalov
Godina 2021
DOI 10.5937/inovacije2104122E
Časopis INOVACIJE U NASTAVI - ČASOPIS ZA SAVREMENU NASTAVU
Volumen 34
Broj 4
Strana od 122
Strana do 136

Revisiting willingness to communicate in English as a foreign language: the Serbian perspective

S. Halupka-Rešetar, L. Knežević, J. Topalov, Revisiting willingness to communicate in English as a foreign language: the Serbian perspective, Journal of Multilingual and Multicultural Development, Vol. 39, No. 10, pp. 912 - 924, 2018

Autori Sabina Halupka-Rešetar, Ljiljana Knežević, and Jagoda Topalov
Godina 2018
Časopis Journal of Multilingual and Multicultural Development
Volumen 39
Broj 10
Strana od 912
Strana do 924

Doprinos teorije shema i socio-konstruktivističkog pristupa u nastavi: usvajanje funkcionalizma kod studenata na prevodilačkim predmetima

B. Eraković, J. Topalov, Doprinos teorije shema i socio-konstruktivističkog pristupa u nastavi: usvajanje funkcionalizma kod studenata na prevodilačkim predmetima, Zbornik radova Filozofskog fakulteta Univerziteta u Prištini , Vol. 2, pp. 267 - 286, 2018

Autori Borislava Eraković and Jagoda Topalov
Godina 2018
Časopis Zbornik radova Filozofskog fakulteta Univerziteta u Prištini
Volumen 2
Strana od 267
Strana do 286

Assessment of Young Learners in the Pre-literacy Period in Serbia

B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Assessment of Young Learners in the Pre-literacy Period in Serbia, Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Prištini, Vol. 47, No. 3, pp. 129 - 144, 2017

Autori Biljana Radić-Bojanić and Jagoda Topalov
Godina 2017
Časopis Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Prištini
Volumen 47
Broj 3
Strana od 129
Strana do 144

Textbooks in the EFL classroom: Defining, assessing and analyzing

B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Textbooks in the EFL classroom: Defining, assessing and analyzing, Zbornik radova Filozofskog fakulteta Univerziteta u Prištini , Vol. 46, No. 3, pp. 137 - 153, 2016

Autori Biljana Radić-Bojanić and Jagoda Topalov
Godina 2016
Časopis Zbornik radova Filozofskog fakulteta Univerziteta u Prištini
Volumen 46
Broj 3
Strana od 137
Strana do 153

Thai and Serbian student perspective regarding teaching approaches in the university EFL classroom

B. Radić-Bojanić, J. Topalov, K. Sinwongsuwat, Thai and Serbian student perspective regarding teaching approaches in the university EFL classroom, Journal of Multilingual and Multicultural Development, Vol. 37, No. 7, pp. 750 - 764, 2015

Autori Biljana Radić-Bojanić, Jagoda Topalov, and Kemtong Sinwongsuwat
Godina 2015
DOI http://dx.doi.org/10.1080/01434632.2015.1022180
Časopis Journal of Multilingual and Multicultural Development
Volumen 37
Broj 7
Strana od 750
Strana do 764

Procena samoefikasnosti i uspeh studenata u učenju engleskog jezika

J. Topalov, B. Radić-Bojanić, Procena samoefikasnosti i uspeh studenata u učenju engleskog jezika, NASTAVA I VASPITANJE, Vol. 1, pp. 121 - 134, 2014

Autori Jagoda Topalov and Biljana Radić-Bojanić
Godina 2014
Časopis NASTAVA I VASPITANJE
Volumen 1
Strana od 121
Strana do 134

Academic research skills of university students

J. Topalov, B. Radić-Bojanić, Academic research skills of university students, Romanian Journal of English Studies, Vol. 10, pp. 145 - 152, 2014

Autori Jagoda Topalov and Biljana Radić-Bojanić
Godina 2014
Časopis Romanian Journal of English Studies
Volumen 10
Strana od 145
Strana do 152

Students' motivation in EFL context: Motivational influences and practical implications

J. Topalov, Students' motivation in EFL context: Motivational influences and practical implications, Metodički vidici, Vol. 3, pp. 181 - 196, 2012

Autori Jagoda Topalov
Godina 2012
Časopis Metodički vidici
Volumen 3
Strana od 181
Strana do 196

Elektronski izvori COBISS i KoBSON u funkciji visokoškolskog obrazovanja: stavovi i navike studenata korisnika

B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Elektronski izvori COBISS i KoBSON u funkciji visokoškolskog obrazovanja: stavovi i navike studenata korisnika, Čitalište, Vol. 11, pp. 33 - 43, 2012

Autori Biljana Radić-Bojanić and Jagoda Topalov
Godina 2012
Časopis Čitalište
Volumen 11
Strana od 33
Strana do 43

Ocenjivanje usmenih prezentacija na nivou B2 zajedničkog evropskog okvira: kvantitativna i kvalitativna analiza.

B. Radić-Bojanić, V. Lazović, J. Topalov, Ocenjivanje usmenih prezentacija na nivou B2 zajedničkog evropskog okvira: kvantitativna i kvalitativna analiza., Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja, Vol. 43, No. 1, pp. 106 - 121, 2011

Autori Biljana Radić-Bojanić, Vesna Lazović, and Jagoda Topalov
Godina 2011
Časopis Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja
Volumen 43
Broj 1
Strana od 106
Strana do 121

Uticaj povoljnih i nepovoljnih stavova prema izvornoj i ciljnoj kulturi na učenje stranog jezika

J. Topalov, B. Radić-Bojanić, Uticaj povoljnih i nepovoljnih stavova prema izvornoj i ciljnoj kulturi na učenje stranog jezika, Pedagogija, Vol. 66, No. 1, pp. 113 - 120, 2011

Autori Jagoda Topalov and Biljana Radić-Bojanić
Godina 2011
Časopis Pedagogija
Volumen 66
Broj 1
Strana od 113
Strana do 120

Books and bibiliographies

Applied linguistics : an activity book for students

B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Applied linguistics : an activity book for students, Novi Sad: Filozofski fakultet, 2018

Autori Biljana Radić-Bojanić and Jagoda Topalov
Godina 2018
Izdavač Novi Sad: Filozofski fakultet
ISBN 978-86-6065-501-3
broj strana 72
Tip knjige pomoćni udžbenik
Broj strana 72

Istraživanja afektivnih faktora u visokoškolskom obrazovanju

J. Topalov, B. Radić-Bojanić, Istraživanja afektivnih faktora u visokoškolskom obrazovanju, Novi Sad: Filozofski fakultet, 2014

Autori Jagoda Topalov and Biljana Radić-Bojanić
Godina 2014
Izdavač Novi Sad: Filozofski fakultet
ISBN 978-86-6065-289-0
broj strana 147
Tip knjige monografija
Broj strana 147

Motivacija u nastavi stranog jezika

J. Topalov, Motivacija u nastavi stranog jezika, Filozofski fakultet Novi Sad, 2011

Autori Jagoda Topalov
Godina 2011
Izdavač Filozofski fakultet Novi Sad
ISBN 978-86-6065-088-9
Tip knjige monografija

Varieties of English. An Activity Book for Students

B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Varieties of English. An Activity Book for Students, Novi Sad: Filozofski fakultet, 2011

Autori Biljana Radić-Bojanić and Jagoda Topalov
Godina 2011
Izdavač Novi Sad: Filozofski fakultet
ISBN 978-86-6065-056-8
Tip knjige pomoćni udžbenik

Other papers

The use of listening, speaking and vocabulary strategies among EFL learners: A quantitative analysis

B. Radić-Bojanić, J. Topalov, The use of listening, speaking and vocabulary strategies among EFL learners: A quantitative analysis, Teaching Languages and Cultures Developing Competencies, Re-thinking Practices, pp. 105 - 121, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle upon Tyne, 2018

Autori Biljana Radić-Bojanić and Jagoda Topalov
Godina 2018
Izdavač Cambridge Scholars Publishing
ISSN/ISBN 978-1-5275-0893-4; 1-5275-0893-5
Strana od 105
Strana do 121

Thai and Serbian student attitudes regarding collaborative tasks in the EFL classroom

J. Topalov, B. Radić-Bojanić, D. Bruner, Thai and Serbian student attitudes regarding collaborative tasks in the EFL classroom, English Studies Today: Words and Visions, pp. 445 - 461, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2017

Autori Jagoda Topalov, Biljana Radić-Bojanić, and David Bruner
Godina 2017
Izdavač Filozofski fakultet
ISSN/ISBN 978-86-6065-415-3
Strana od 445
Strana do 461

Collaborative strategic reading instruction as a determinant of developed affective variables

J. Topalov, B. Radić-Bojanić, Collaborative strategic reading instruction as a determinant of developed affective variables, Jezici i kulture u vremenu i prostoru 5, pp. 507 - 517, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2016

Autori Jagoda Topalov and Biljana Radić-Bojanić
Godina 2016
Izdavač Filozofski fakultet
ISSN/ISBN 978-86-6065-374-3
Strana od 507
Strana do 517

Metakognicija i kognitivne strategije u razumevanju teksta u univerzitetskoj nastavi engleskog jezika

J. Topalov, Metakognicija i kognitivne strategije u razumevanju teksta u univerzitetskoj nastavi engleskog jezika, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2016

Autori Jagoda Topalov
Godina 2016
Izdavač Filozofski fakultet

Stavovi studenata prema kolaboraciji u univerzitetskoj nastavi engleskog jezika

J. Topalov, M. Bjelica Andonov, V. Krombholc, Stavovi studenata prema kolaboraciji u univerzitetskoj nastavi engleskog jezika, Strani jezici na Filozofskom fakultetu: Primenjenolingvistička istraživanja, pp. 107 - 124, 2015

Autori Jagoda Topalov, Maja Bjelica Andonov, and Viktorija Krombholc
Godina 2015
ISSN/ISBN 978-86-6065-302-6
Strana od 107
Strana do 124

Use of ineffective reading strategies among university EFL students

J. Topalov, Use of ineffective reading strategies among university EFL students, Selected Papers from the Second Intenational Conference English Language and Anglophone Literatures Today (ELALT 2), pp. 176 - 186, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2014

Autori Jagoda Topalov
Godina 2014
Izdavač Filozofski fakultet
Strana od 176
Strana do 186

Uzročne atribucije studenata u učenju engleskog jezika

J. Topalov, Uzročne atribucije studenata u učenju engleskog jezika, Afektivna dimenzija u nastavi engleskog jezika, pp. 11 - 27, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2014

Autori Jagoda Topalov
Godina 2014
Izdavač Filozofski fakultet
ISSN/ISBN 978-86-6065-288-3
Strana od 11
Strana do 27

Strategije održavanja motivacije u učenju engleskog jezika kod studenata Anglistike

J. Topalov, Strategije održavanja motivacije u učenju engleskog jezika kod studenata Anglistike, Zbornik u čast Draginji Pervaz, pp. 493 - 510, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2014

Autori Jagoda Topalov
Godina 2014
Izdavač Filozofski fakultet
ISSN/ISBN 978-86-6065-276-0
Strana od 493
Strana do 510

Afektivni filter i usvajanje gramatičkih sadržaja

B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Afektivni filter i usvajanje gramatičkih sadržaja, Jezici i kulture u vremenu i prostoru 2, pp. 433 - 441, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2013

Autori Biljana Radić-Bojanić and Jagoda Topalov
Godina 2013
Izdavač Filozofski fakultet
ISSN/ISBN 978-86-6065-178-7
Strana od 433
Strana do 441

Strategije za učenje u svetlu novih vrednosti u nastavi engleskog jezika

B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Strategije za učenje u svetlu novih vrednosti u nastavi engleskog jezika, Jezik, književnost, vrednosti: jezička istraživanja, pp. 551 - 562, Filozofski fakultet, Niš, 2013

Autori Biljana Radić-Bojanić and Jagoda Topalov
Godina 2013
Izdavač Filozofski fakultet
ISSN/ISBN 978-86-7379-278-1
Strana od 551
Strana do 562

Virtuelna kolaboracija u nastavi engleskog jezika - TeachingEnglish.org.uk i Skype in the Classroom

J. Topalov, V. Krombholc, Virtuelna kolaboracija u nastavi engleskog jezika - TeachingEnglish.org.uk i Skype in the Classroom, Virtuelna interakcija i kolaboracija u nastavi engleskog jezika, pp. 9 - 22, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2012

Autori Jagoda Topalov and Viktorija Krombholc
Godina 2012
Izdavač Filozofski fakultet
ISSN/ISBN 978-86-6065-105-3
Strana od 9
Strana do 22

Strategije čitanja na engleskom jeziku kod studenata – kvantitativna analiza

J. Topalov, Strategije čitanja na engleskom jeziku kod studenata – kvantitativna analiza, Strategije i stilovi u nastavi engleskog jezika, pp. 27 - 39, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2012

Autori Jagoda Topalov
Godina 2012
Izdavač Filozofski fakultet
ISSN/ISBN 978-86-6065-141-1
Strana od 27
Strana do 39

Effects of Strategic Reading Instruction on EFL Students' Reading Performance

J. Topalov, Effects of Strategic Reading Instruction on EFL Students' Reading Performance, English Studies Today: Views and Voices, Selected Papers from the First Intenational Conference on English Studies “English Language and Anglophone Literatures Today (ELALT)”, pp. 186 - 195, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2011

Autori Jagoda Topalov
Godina 2011
Izdavač Filozofski fakultet
ISSN/ISBN 978-86-6065-102-2
Strana od 186
Strana do 195

Motivacija u učenju engleskog jezika kao izbornog predmeta kod studenata Filozofskog fakulteta u Novom Sadu

J. Topalov, Motivacija u učenju engleskog jezika kao izbornog predmeta kod studenata Filozofskog fakulteta u Novom Sadu, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2009

Autori Jagoda Topalov
Godina 2009
Izdavač Filozofski fakultet

Mentorstvo

Master akademske studije drugog stepena

  • Spremnost na komunikaciju i savesnost kao prediktori uspeha u učenju engleskog jezika kao stranog tokom studija, Dajana Kočiš, 24.09.2024.
  • Povezanost između Ajzenkovih tipova ličnosti i uspeha u učenju engleskog jezika kao stranog, Gordana Heraković, 18.09.2024.
  • Povezanost između profesionalnog razvoja nastavnika engleskog jezika i njihove upotrebe motivacionih strategija podučavanja u nastavi engleskog jezika, Lenka Farkaš, 20.09.2023.
  • SAMOREGULACIJA U USLOVIMA NASTAVE NA DALJINU ENGLESKOG JEZIKA KOD UČENIKA PETOG RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE, Dragana Janković, 04.07.2022.
  • Formativni i sumativni vidovi ocenjivanja engleskog jezika u osnovnoj školi- uzajamni odnos i uticaj na praksu i učenike, Nikola Stojanac, 21.06.2022.
  • Korelati empatije u okviru konteksta učenja engleskog kao stranog jezika - istraživačka studija, Slađana Baćina, 21.12.2020.
  • Komparativna analiza procene samoefikasnosti nastavnika engleskog jezika kao stranog u osnovnim i srednjim školama, Jelena Vukičević, 10.09.2020.
  • Semiotički aspekti nastavne primene kulturološkog sadržaja iz udženika za engleski jezik predviđenih za srednje škole u Srbiji, Milana Šarić, 17.10.2019.
  • Sindrom izgaranja kod nastavnika engleskog jezika, Jelena Zivlak, 25.09.2019.
  • Uporedna analiza spremnosti na komunikaciju na engleskom jeziku kod učenika prvog i četvrtog razreda srednje škole, Anđela Dražić, 30.10.2018.
  • Odnos između ciljeva dostignuća i pristupa učenju kod studenata Engleskog jezika i književnosti, Kristina Balaša, 26.09.2018.
  • Komparativna analiza strategija slušanja na engleskom jeziku kao stranom kod učenika sedmog razreda i strategija slušanja u udžbenicima za sedmi razred, Jelena Đurđević, 20.02.2018.
  • Motivacija u akademskom pisanju u učenju engleskog jezika kao stranog na visokoškolskom nivou, Jarmila Belanji, 26.09.2017.
  • Odnos atribucija i samoefikasnosti i njihova povezanost sa uspehom u učenju engleskog jezika kao stranog kod učenika u srednjoj školi, Suzana Agoč, 05.07.2017.
Vrh strane