prof. dr Biljana Radić-Bojanić
485-3852 |
Scientific Area | Anglistika |
---|---|
Promotion Date | July 05, 2021 |
Predmeti
14DPPS15 | Sociolingvistika |
---|---|
15DFJ25 | Primenjena kognitivna lingvistika |
15DFJ4 | Sociolingvistika |
15EJEJ41 | Akademske veštine |
15EJEJ53 | Interkulturna komunikacija u nastavi engleskog jezika |
15EJEJ64 | Varijeteti engleskog jezika |
15EJEJ71 | Primenjena lingvistika |
15EJEJ85 | Uvod u sociolingvistiku |
15EM001 | Tehnika naučnog rada |
15EM027 | Studijsko istraživački rad |
15EM039 | Usvajanje drugog jezika: faktori, konteksti, sadržaji |
15EF117 | Varijeteti engleskog jezika |
15EF141 | Primenjena lingvistika |
15EF163 | Akademske veštine |
15EF164 | Interkulturna komunikacija u nastavi engleskog jezika |
15INT17 | Sociolingvistika |
15MD029 | Kvalitativno istraživanje u nastavi stranih jezika |
15RM005 | Tehnika naučnog rada |
Bibliografija
Journal papers
The Intersection of digital and translation competence in students of translation: problem areas and pedagogical interventions
B. Eraković, B. Radić-Bojanić, The Intersection of digital and translation competence in students of translation: problem areas and pedagogical interventions, Ars & Humanitas, Vol. 17, No. 1, pp. 125 - 138, 2023
Autori | Borislava Eraković and Biljana Radić-Bojanić |
---|---|
Godina | 2023 |
DOI | 10.4312/ars.17.1.125-138 |
Časopis | Ars & Humanitas |
Volumen | 17 |
Broj | 1 |
Strana od | 125 |
Strana do | 138 |
Assessment of Young Learners in the Pre-literacy Period in Serbia
B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Assessment of Young Learners in the Pre-literacy Period in Serbia, Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Prištini, Vol. 47, No. 3, pp. 129 - 144, 2017
Autori | Biljana Radić-Bojanić and Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2017 |
Časopis | Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Prištini |
Volumen | 47 |
Broj | 3 |
Strana od | 129 |
Strana do | 144 |
Textbooks in the EFL classroom: Defining, assessing and analyzing
B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Textbooks in the EFL classroom: Defining, assessing and analyzing, Zbornik radova Filozofskog fakulteta Univerziteta u Prištini , Vol. 46, No. 3, pp. 137 - 153, 2016
Autori | Biljana Radić-Bojanić and Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2016 |
Časopis | Zbornik radova Filozofskog fakulteta Univerziteta u Prištini |
Volumen | 46 |
Broj | 3 |
Strana od | 137 |
Strana do | 153 |
Thai and Serbian student perspective regarding teaching approaches in the university EFL classroom
B. Radić-Bojanić, J. Topalov, K. Sinwongsuwat, Thai and Serbian student perspective regarding teaching approaches in the university EFL classroom, Journal of Multilingual and Multicultural Development, Vol. 37, No. 7, pp. 750 - 764, 2015
Autori | Biljana Radić-Bojanić, Jagoda Topalov, and Kemtong Sinwongsuwat |
---|---|
Godina | 2015 |
DOI | http://dx.doi.org/10.1080/01434632.2015.1022180 |
Časopis | Journal of Multilingual and Multicultural Development |
Volumen | 37 |
Broj | 7 |
Strana od | 750 |
Strana do | 764 |
Academic research skills of university students
J. Topalov, B. Radić-Bojanić, Academic research skills of university students, Romanian Journal of English Studies, Vol. 10, pp. 145 - 152, 2014
Autori | Jagoda Topalov and Biljana Radić-Bojanić |
---|---|
Godina | 2014 |
Časopis | Romanian Journal of English Studies |
Volumen | 10 |
Strana od | 145 |
Strana do | 152 |
Procena samoefikasnosti i uspeh studenata u učenju engleskog jezika
J. Topalov, B. Radić-Bojanić, Procena samoefikasnosti i uspeh studenata u učenju engleskog jezika, NASTAVA I VASPITANJE, Vol. 1, pp. 121 - 134, 2014
Autori | Jagoda Topalov and Biljana Radić-Bojanić |
---|---|
Godina | 2014 |
Časopis | NASTAVA I VASPITANJE |
Volumen | 1 |
Strana od | 121 |
Strana do | 134 |
Elektronski izvori COBISS i KoBSON u funkciji visokoškolskog obrazovanja: stavovi i navike studenata korisnika
B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Elektronski izvori COBISS i KoBSON u funkciji visokoškolskog obrazovanja: stavovi i navike studenata korisnika, Čitalište, Vol. 11, pp. 33 - 43, 2012
Autori | Biljana Radić-Bojanić and Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2012 |
Časopis | Čitalište |
Volumen | 11 |
Strana od | 33 |
Strana do | 43 |
Ocenjivanje usmenih prezentacija na nivou B2 zajedničkog evropskog okvira: kvantitativna i kvalitativna analiza.
B. Radić-Bojanić, V. Lazović, J. Topalov, Ocenjivanje usmenih prezentacija na nivou B2 zajedničkog evropskog okvira: kvantitativna i kvalitativna analiza., Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja, Vol. 43, No. 1, pp. 106 - 121, 2011
Autori | Biljana Radić-Bojanić, Vesna Lazović, and Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2011 |
Časopis | Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja |
Volumen | 43 |
Broj | 1 |
Strana od | 106 |
Strana do | 121 |
Uticaj povoljnih i nepovoljnih stavova prema izvornoj i ciljnoj kulturi na učenje stranog jezika
J. Topalov, B. Radić-Bojanić, Uticaj povoljnih i nepovoljnih stavova prema izvornoj i ciljnoj kulturi na učenje stranog jezika, Pedagogija, Vol. 66, No. 1, pp. 113 - 120, 2011
Autori | Jagoda Topalov and Biljana Radić-Bojanić |
---|---|
Godina | 2011 |
Časopis | Pedagogija |
Volumen | 66 |
Broj | 1 |
Strana od | 113 |
Strana do | 120 |
Books and bibiliographies
Applied linguistics : an activity book for students
B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Applied linguistics : an activity book for students, Novi Sad: Filozofski fakultet, 2018
Autori | Biljana Radić-Bojanić and Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2018 |
Izdavač | Novi Sad: Filozofski fakultet |
ISBN | 978-86-6065-501-3 |
broj strana | 72 |
Tip knjige | pomoćni udžbenik |
Broj strana | 72 |
Fejsbuk kroz komunikaciju i kolaboraciju: društveno-obrazovna istraživanja
B. Radić-Bojanić, Fejsbuk kroz komunikaciju i kolaboraciju: društveno-obrazovna istraživanja, Novi Sad: Filozofski fakultet, 2016
Autori | Biljana Radić-Bojanić |
---|---|
Godina | 2016 |
Izdavač | Novi Sad: Filozofski fakultet |
ISBN | 978-86-6065-366-8 |
broj strana | 100 |
Tip knjige | monografija |
Broj strana | 100 |
Istraživanja afektivnih faktora u visokoškolskom obrazovanju
J. Topalov, B. Radić-Bojanić, Istraživanja afektivnih faktora u visokoškolskom obrazovanju, Novi Sad: Filozofski fakultet, 2014
Autori | Jagoda Topalov and Biljana Radić-Bojanić |
---|---|
Godina | 2014 |
Izdavač | Novi Sad: Filozofski fakultet |
ISBN | 978-86-6065-289-0 |
broj strana | 147 |
Tip knjige | monografija |
Broj strana | 147 |
Strategije za razumevanje metaforičkog vokabulara
B. Radić-Bojanić, Strategije za razumevanje metaforičkog vokabulara, Novi Sad: Filozofski fakultet, 2013
Autori | Biljana Radić-Bojanić |
---|---|
Godina | 2013 |
Izdavač | Novi Sad: Filozofski fakultet |
ISBN | 978-86-6065-199-2 |
broj strana | 103 |
Tip knjige | monografija |
Broj strana | 103 |
Varieties of English. An Activity Book for Students
B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Varieties of English. An Activity Book for Students, Novi Sad: Filozofski fakultet, 2011
Autori | Biljana Radić-Bojanić and Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2011 |
Izdavač | Novi Sad: Filozofski fakultet |
ISBN | 978-86-6065-056-8 |
Tip knjige | pomoćni udžbenik |
Other papers
The use of listening, speaking and vocabulary strategies among EFL learners: A quantitative analysis
B. Radić-Bojanić, J. Topalov, The use of listening, speaking and vocabulary strategies among EFL learners: A quantitative analysis, Teaching Languages and Cultures Developing Competencies, Re-thinking Practices, pp. 105 - 121, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle upon Tyne, 2018
Autori | Biljana Radić-Bojanić and Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2018 |
Izdavač | Cambridge Scholars Publishing |
ISSN/ISBN | 978-1-5275-0893-4; 1-5275-0893-5 |
Strana od | 105 |
Strana do | 121 |
Thai and Serbian student attitudes regarding collaborative tasks in the EFL classroom
J. Topalov, B. Radić-Bojanić, D. Bruner, Thai and Serbian student attitudes regarding collaborative tasks in the EFL classroom, English Studies Today: Words and Visions, pp. 445 - 461, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2017
Autori | Jagoda Topalov, Biljana Radić-Bojanić, and David Bruner |
---|---|
Godina | 2017 |
Izdavač | Filozofski fakultet |
ISSN/ISBN | 978-86-6065-415-3 |
Strana od | 445 |
Strana do | 461 |
Collaborative strategic reading instruction as a determinant of developed affective variables
J. Topalov, B. Radić-Bojanić, Collaborative strategic reading instruction as a determinant of developed affective variables, Jezici i kulture u vremenu i prostoru 5, pp. 507 - 517, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2016
Autori | Jagoda Topalov and Biljana Radić-Bojanić |
---|---|
Godina | 2016 |
Izdavač | Filozofski fakultet |
ISSN/ISBN | 978-86-6065-374-3 |
Strana od | 507 |
Strana do | 517 |
Afektivni filter i usvajanje gramatičkih sadržaja
B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Afektivni filter i usvajanje gramatičkih sadržaja, Jezici i kulture u vremenu i prostoru 2, pp. 433 - 441, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2013
Autori | Biljana Radić-Bojanić and Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2013 |
Izdavač | Filozofski fakultet |
ISSN/ISBN | 978-86-6065-178-7 |
Strana od | 433 |
Strana do | 441 |
Strategije za učenje u svetlu novih vrednosti u nastavi engleskog jezika
B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Strategije za učenje u svetlu novih vrednosti u nastavi engleskog jezika, Jezik, književnost, vrednosti: jezička istraživanja, pp. 551 - 562, Filozofski fakultet, Niš, 2013
Autori | Biljana Radić-Bojanić and Jagoda Topalov |
---|---|
Godina | 2013 |
Izdavač | Filozofski fakultet |
ISSN/ISBN | 978-86-7379-278-1 |
Strana od | 551 |
Strana do | 562 |
Mentorstvo
Doktorske akademske studije trećeg stepena
- Problemska nastava i veština pisanja u nastavi engleskog poslovnog jezika, Ivana Martinović Barbul, 26.11.2019.
- Potrebe studenata informacionih tehnologija u nastavi engleskog jezika u Srbiji, Tijana Dabić, 18.04.2016.
- Jezička anksioznost i uspešnost učenja engleskog jezika u višim razredima osnovnih škola, Radmila Suzić, 01.02.2016.
- Zastupljenost afektivnih strategija učenja engleskog jezika kod studenata na nematičnim fakultetima, Ivana Ćirković-Miladinović, 04.06.2014.
Master akademske studije drugog stepena
- Motivacija za učenje engleskog kao stranog jezika kod studenata Engleskog jezika i književnosti na Filozofskom fakultetu u Novom Sadu, Tamara Mijatov, 20.09.2024.
- Stavovi nastavnika prema nastavnim metodama u predavanju engleskog jezika onlajn, Dejan Brdar, 17.03.2023.
- Anksioznost pri komuniciranju kod učenika viših razreda osnovne škole, Sonja Novak, 30.10.2018.
- Razlike između jednojezičnih i višejezičnih govornika pri učenju engleskog jezika kao stranog: istraživačka studija o pasivu, Dejan Vicai, 21.09.2018.
- Usmerenje ka cilju i strategije učenja u usvajanju engleskog kao stranog jezika na visokoškolskom nivou, Stela Ivković, 30.06.2017.
- Induktivni pristup u podučavanju gramatike u udžbenicima za učenike engleskog jezika naprednog nivoa, Vanja Ljubić, 30.03.2017.
- Odnos između perceptivnih stilova učenja učenika šestog razreda i perceptivnih stilova zastupljenih u četiri različita udžbenika engleskog jezika kao stranog, Lana Matijević, 09.02.2017.
- Uticaj ekstraverzije/introverzije na strategije učenja jezika i uspešnost u učenju jezika, Iva Stanković, 26.01.2017.
- Formative assessment of young second language learners at the pre-literacy level (age 5), Jovana Dodić, 28.09.2016.
- Introvertni i ekstravertni tip ličnosti učenika u srednjoškolskoj nastavi engleskog jezika kao stranog, Tijana Dorotić, 27.09.2016.
- Uticaj masovnih medija na usvajanje vokabulara engleskog jezika kod učenika drugog i četvrtog razreda jezičke gimnazije, Jelena Sanader, 27.09.2016.
- Slika žene u španskim i engleskim poslovicama, Marina Ivanović, 15.09.2016.
- Analiza potreba srpskih programera u domenu upotrebe engleskog jezika, Maja Kanjevac, 21.12.2015.
- Razvoj južnoafričkog engleskog kroz istoriju, Jovana Živak, 16.10.2015.
- Samoocenjivanje gramatičke kompetencije kod učenika viših razreda osnovne škole, Ivana Nikačev, 30.03.2015.
- Fejsbuk kao alat za učenje engleskog jezika van učionice u filološkoj gimnaziji, Jelena Petrović, 25.06.2014.
- Funkcije pasiva u ustavu Sjedinjenih Američkih Država, Jelena Plavšić, 03.03.2014.
- Uloga derivacione morfologije u usvajanju vokabulara u stranom jeziku, Nela Maluckov, 03.09.2013.
- Analiza elemenata kulture u udžbenicima od petog do osmog razreda: kvantitativni i kvalitativni pristup, Marijana Pop-Jovanov, 10.06.2013.
- Istorija i razvoj afroameričkog varijateta engleskog jezika, Stefan Ilić, 22.03.2013.
- Japanski engleski u društveno-istorijskom kontekstu, Bojana Krsmanović, 21.12.2012.
- Stavovi nastavnika prema nastavi kulture sa autentičnim materijalom na ranom uzrastu, Dragana Tatić, 18.12.2012.
- Poreklo leksike novozelandskog varijeteta engleskog jezika, Ljiljana Gačić, 18.12.2012.
- Podizanje interkulturalne svesti u srednjim školama u Srbiji, Danijela Pop-Jovanov, 05.12.2012.
- Rodna neravnopravnost u engleskom i srpskom jeziku:morfološki ,semantički i sintaksički aspekti, Jelena Stanišić, 01.12.2012.
- Strategije za usvajanje vokabulara kod učenika srednje škole, Slavica Filipović, 19.10.2012.
- Bilingvizam i etnolingvistička vitalnost imigranata prve i druge generacije, Stanislava Jovičić Vinokić, 02.10.2012.
- Strategija čitanja kod učenika srednjih škola, Marina Đurđević, 24.09.2012.
- Upotreba totalnog fizičkog odgovora u predavanju mlađim učenicima, Nataša Krstekanić, 10.05.2012.
- Igre kao motivaciono sretstvo u nastavi engleskog u srednjim školama, Ivana Maj, 12.11.2011.
- Prikaz aktivne uloge žene u člancima o seksu i poslu u časopisima za žene, Sofija Beuerle, 08.11.2011.
- Standardizacija terminologije mešovitih borilačkih veština, Nikola Rupić, 03.11.2011.
- Uticaj stilova učenja na usvajanje vokabulara engleskog jezika na ranom uzrastu, Vanja Bosanac, 03.11.2011.
- Učenje reči kroz grupni rad kod učenika osmog razreda osnovne škole, Jasna Kapelan, 07.10.2011.